Sundbybergs FlyttExpress – Företag2018-04-19T10:06:02+00:00

Sundbybergs FlyttExpress/Företag

Sundbybergs FlyttExpress är en modern och proffesionell flyttfirma i Stockholm
som planerar och hjälper företag och kommuner med flytt, transport, magasinering och bemanning.

Sundbybergs FlyttExpress är en väletablerad flyttfirma i Stockholm som grundades 1990 och har drivits i samma regi sedan starten. Vi utför allt inom kontorsflytt, bohagsflytt, distribution, specialtransporter, magasinering och bemanning.

  • KONTORSFLYTT

    • Internflytt
    • Små och stora kontor
    • Möblering/montering
  • TRANSPORTER

    • Kassaskåpshantering
    • Tungtransport
    • Långtransporter
  • MAGASINERING

    • Kassaskåpshantering
    • Tungtransport
    • Långtransporter
  • BEMANNING

    • Kontor-assistans
    • Lager
    • Transport

Hör av er!

I de flesta fall besöker vi ert företag och gör en kostnadsfri förstudie. Det kan handla om volym, transporter, packning, magasinering och planering.

Kontakt – Företag

FLYTT

Vi vet hur man skall göra och vi är effektiva. Vid en kontorsflytt så får man inte se inhyrning av en flyttfirma som en enskild kostnad utan det måste inkluderas i en totalkostnad.

TRANSPORT

Sundbybergs FlyttExpress flyttar självklart över hela Sverige, men vi kan ta dig längre än så. Behöver du flytta till Europa finns vi som en självklar partner. Tveka inte att kontakta oss om du ska flytta långt bort!

MAGASINERING

De flesta företag och kommuner har något behov av magasinering eller lager. Det kan vara alltifrån att magasinera några möbler, arkivera papper, plocklager för distribution till kunder eller hyra ett eget lager med tillgång när som helst.

BEMANNING

Sundbybergs FlyttExpress har en lång och gedigen erfarenhet av transport, magasinering och flytthjälp. Vår lösning är att alltid anpassa behovet av bemanning efter kundens önskemål. Inget uppdrag är det andra likt. Vår personal är kunniga, erfarna och framför allt motiverade.

Låt oss hjälpa er med att göra det vi är bra på vid er kontorsflytt så att ni kan sköta er verksamhet utan uppehåll.

Det är så mycket mer i en kontorsflytt än att bära möbler. Packning, packmaterial, demontering och montering, möblering, flyttstädning, tidsplanering, försäkringar är några saker.

Vi hjälper er med planering inför er företagsflytt och tar fram en kostnadseffektiv lösning.

Hur svårt kan det vara att flytta ett kontor? Inte speciellt svårt tycker en del och det går fort

Vi vet hur man skall göra och vi är effektiva. Vid en kontorsflytt så får man inte se inhyrning av en flyttfirma som en enskild kostnad utan det måste inkluderas i en totalkostnad. Vad kostar det att inte låta personalen göra sitt riktiga jobb istället för att packa och montera ner möbler.

“Vår målsättning är att vi skall kunna hjälpa dig med alla typer av transportlösningar och tillhörande tjänster.”

Vi har en bred kompetens och ett väl utbyggt samarbete med underleverantörer för att kunna
tillgodose de flesta behov.

Varför välja oss? Vi sammanfattar hur vi vill att
våra kunder skall uppfatta oss med de fem P:ena

Pålitliga
Personliga
Prisvärda
Professionella
Problemlösare
GÖRAN HÖGLIND (ÄGARE) – FREDRIK AXELSSON (VD)
SUNDBYBERGS FLYTTEXPRESS

Våra kunder

Inget uppdrag är för litet eller stort. Vi har erfarenhet och sätter alltid kunden i fokus när det gäller planering, utförande och uppföljning. Vårt signum är att klara av alla typer av lösningar som våra kunder behöver.

KOMMUN/LANDSTING

Vi har lång erfarenhet av arbete med kommuner. Oavsett om det gäller flytt av en skola, transporter eller magasinering löser vi uppgiften. Vi har självklart stor kompetens inom offentlig upphandling.

Hör av er!

Vi har under alla år blivit så mycket mer än en traditionell flyttfirma där vi idag kan utföra de flesta transportuppdrag för både dig som kund med ett engångsbehov till att bli en samarbetspartner där vi sköter hela logistikkedjan.

Kontakt-Företag